COM.kita uygulama Genel Bakışı
COM.kita uygulaması, anaokulu yönetim sistemi ile uygulama arasında düzenli veri alışverişini kolaylaştırarak, ebeveynler ile tesis arasındaki iletişimi basitleştiren sezgisel ve kullanıcı dostu bir arayüz sunar.
Giriş yaptıktan sonra kullanıcılar, ya kreş personeli ya da ebeveynler için görünüme yönlendirilirler, burada "Çocuklarım" veya "Gruplarım" gibi veriler hemen erişilebilir durumdadır.
Kreş personeli için avantajlar arasında COM.kita ile düzenli veri senkronizasyonu, tam grup listeleri, atanan kişi listeleri, özelleştirilebilir alıcı gruplarına mesaj gönderme ve yemek planları yükleme yeteneği bulunmaktadır.
Ebeveynler, tesis ile iletişim bilgilerine erişebilir, doğrudan e-posta gönderebilir, çocuklarının verilerini, grup üyeliklerini, alım listelerini, fatura belgelerini, grup mesajlarını ve daha fazlasını görüntüleyebilir.
COM.kita uygulaması, eksik raporlama, doluluk listeleri, okundu onayları, doğum günü takvimi, etkinlik takvimi, randevu onayları, fotoğraf galerisi ve fatura genel bakışı gibi yaklaşan özelliklerle sürekli olarak gelişmektedir.
COM.kita uygulaması ile ilgili önerileriniz için lütfen geri bildiriminizi gönderin